Evil Angel

Alla inlägg den 31 mars 2011

:)

Av Ullen - 31 mars 2011 18:05

Tänkte börja detta inlägg med att säga :


Grattis Jessie & Mogge till Graviditeten   

Jag önskar er all lycka och väl gång med bebisen som komma skall!


Har ju vart lite slarvig på att skriva här inne på ett tag..

Men tänkte försöka att bli bättre på detta !


Har inte hänt så himla mycket, mer än att Mirre varit här i helgen som var , med lilla dottern.

Sen var hon är igår till idag med.

Synd bara att hon var tvungen att åka hem.


Gubben och mej rullar det bara på mellan.

10 månader och 3 dagar idag :)


Casper är kastrerad, och hur lugnt som hällst. *skönt att sova om nätterna*


Idag har det inte skett så mycket. hade planera att städa i morse, men vart inte så. men jag var duktig , jag tvättade i alla fall vid 13-16.

Bokade sista tvätt tiden med idag, så jag kan torka klar minna saker . har bäddat rent i sängen, så jag har tvättat upp sängkläderna.



I tisdags var jag och tränade med bästaste Sara :)

Och på tisdag skall vi ner igen , men då skall vi inte träna, utan vi skall testa på någon typ neger dans eller vad fan det är, den heter i alla fall Zumba :P


Nej nu pallar jag inte med att skriva mera..

ska plocka undan lite tänkte jag :P

Sen ska jag se om vovvisarna ska få komma hem snart med.

Dom skall sova hos mej i morgon tills på Lördag, då deras matte ska flytta på lördag :)


Älskar att ha dem små liven här.

Skönt att komma ut lite var 4-5 e Timma .. :)

Inte bara sitta inne vid datan och häcka :P


Mohaha ...


Hej vejs på ett tag ;)


///


 

Ovido - Quiz & Flashcards