Evil Angel

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Ullen - 16 mars 2011 07:45

God morgon på er !

Passar på att skriva lite så här på morgon kvisten , när jag fortfarande är vaken.

I går sov jag ju ganska så länge som jag skrev. Men var fortfarande grymt trött resten av dagen. Men la mig skapligt tidigt igår eftersom att gubben var här med. 

Maten vart jätte god, som älsklingen min gjorde.   


Så skönt att ha en kille som faktiskt kan laga mat, vist har dem andra jag vart tillsammans med tidigar kunnat laga mat, men det var alltid jag som stod vid spisen och alltid jag som fick göra allt annat i hemmet, men nu har jag en som gärna verkar vilja hjälpa till och delar på sysslorna, även fast vi inte bor ihop  *SKÖNT*


Så medans han gör maten så passar jag på att slappa vid datan tills det är dags att käka, och eftermaten så är det jag som tar hand om disken , eller så blir det tvärtt om ...


Suck, jag blir inte klok på mina förbanades jävla handleder.

Det gör inte annat än verker i dem.   

Får veta om ca; 3 Veckor om jag kommer att bli uppsatt på listan för operation eller inte. Men jag vet inte om jag pallar att vänta så länge riktigt.


Jaha , på söndag kommer jag att hålla mej hemma. Kommer inte att sätta foten utanför dörren. Dom som vet varför vet. Och jag kommer inte att förklara mej här inne.


På Måndag den 21/3 ska lilla Casper kastreras.

(ska bli skönt att få sova)


Men kan lova att under hela nästa vecka, och ett tag framöver, så kommer inte jag att lämna lägenheten mer än nödvändigt ! Är faktiskt livrädd!


Nej det här var mitt för denna morgon , får se om jag kollar in senare för att skriva av mig igen.


///


  



Ovido - Quiz & Flashcards