Evil Angel

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ullen - 7 mars 2011 23:28

hehe .. ja som rubriken lyder, så är det inte bara katter som är kåta i mars. Även vissa karlar kan vara det med ... haha 


men nu var det inte det jag skulle skriva om idag inte ...

Men innan jag skriver vidare så ska jag lägga en bild som jag bjuder på , en bild på min katt Casper som är på min vännina från spanien.. han biter henne i ärmarna på kläderna .. försöker säga att hon är hans kvinna ....


  

Ja här ser ni hur han håller på mot henne ... är det inte armen så är det i benen... 


Annars :


veckan har ju precis börjat.. och jag är bara så LYCKLIG ...   

I frredag kom äntligen min underbara diskmaskin.... SOM JAG HAR LÄNGTAR !!!   

Så nu är det lättare med disken kan jag lova, jag har ju sådan smärta i minna handleder så att det finns inte... i morrn skall jag ringa till Ortopeden igen , o kolla om det inte finns tid för mig tidigare för undersökningen .. jag har karpaltunnelsyndrom ... (nerver som ligger i kläm)

Det är inte det minnsta kul kan jag lova att ha så här ont. Kan inte göra mycket fören det börjar verka i lederna . jag vill gärna slippa att käka massa piller för att slippa smärtan . 

Jag är ju hundvakt med om dagarna och det går bara bra att vara det . Går ut med dem en åt gången , annars brukar jag få hjälp av söta sara eller prinsessan Jessie.. Kul att ha hundarna här, jag kommer ut lite mera , och jag sitter inte här hela dagarna heller för den delen.


Har väl inte hänt så himla mycket egentligen , inte sen sist jag skrev iaf.

Jag och underbara älsklingen min har vart tillsammans nu i 9 månader och 1 vecka , jag blir bara lyckligare och lyckligare för var dag som går med honom , han ÄR det absolut bästa som hänt mig kan jag lova... 


Hade över minna svärföräldrar på middag med i Lördags , allt gick bara bra ... =)

Bjöd på skinstek, potatisgratäng och sallad. Och det uppskattades :)

Fick en bukett med Tullipaner av dem :) 

Dom är bara så goa mina svärföräldra :)


nej , nu avslutar jag här för idag... men jag avslutar dock med en bild på min nya husmor ;)






   MOhahaha... Annica´s röva kom visst med på ett hörn med :P men den bjuder vi på :D






///


  

Ovido - Quiz & Flashcards