Evil Angel

Alla inlägg under november 2012

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan...


Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir man lätt besviken.

Det hände mig igår nämligen , jag ansåg mig inte ha råd med den summan dem ville ha i inträde, o sa att vi kunde gå nån annanstans , men trotts det så skulle du med dem in på krogen , klart att du hellre går in med dem dit då dem betalar inträde åt dig o sen även drickan där inne. Men kom då för fan inte å säg att det är mitt fel att du nästan blir våldtagen, för det är det inte, du gick med dem o jag gick åt ett annat håll , för jag vart lessen o sviken kände jag mig med för den delen, över att du hellre var med dem än mig , när vi bestämt att vi skulle ut tillsamman!


Orkar inte skriva mera i kväll, nu ska jag ta kompisens hund o lägga mig o sova. :)

tack för i kväll sara för sällskapet, o tack som fan att du kom o mötte upp mig igår efter det att jag ringde dig.

Du är en av dem bästa !



// Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards