Evil Angel

Alla inlägg under juni 2010

Av Ullen - 30 juni 2010 10:54

Jaha ja, då ska man åka till sthlm ikväll :)

Någonting bra med denna dagen i alla fall :D

Ska till arbetsförmedlingen idag med, ska vara där kl 14.00

har fått en siushandlägare , som ska "hjälpa" mig med att hitta ett jobba o så där tydligen ... jag fattade inte så mycket av vad han sa, men får veta mera idag :D


Sitter vid facebook nu, spelar lite spel och sen lyssnar jag lite på musik :D 

Usch , idag är det min vara trött dag :(


Tack J.A att du vill vara kattvakt :D *Betyder*


Nehe, diska upp resten nu då så man får ett rent hem att komma hem till på fredag ;) hehe

Av Ullen - 29 juni 2010 17:38

Jaha då var det tisdag igen då :P haha vad det går fort ibland ..

vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen lite ;)

Men jag har inte haft så mycket tid till det tyvärr :(


Men ska försöka att se till o skriva varje dag i den :P

Ja det har väl inte hänt så mycket sedan sist...

Fortfarande smått irreterad på brors idotiska ex... (står för vad jag tycker o skriver,då jag inte nämner några namn kan det vara vem som av alla hans ex *asg*)


Igår så vart det en månad mellan mig och min underbara älskling     

Vad mer som har hänt ... så har jag och en gammal killkompis  faktiskt fått upp kontakten nu igen ... :D Och det är jag glad för, vi blev ovänner av okänd andledning för lite mera än 6 år sen , men nu har vi pratat och bestämt att vi lägger det bakom oss :) Har länge under dessa år, gått och undrat hur det varit med honom . Och nu fick jag veta det :D 


Du är en bra vänn ska du veta ...


Jaha , får se nu i helgen , har bokat att jag ska till el stockholmo till frugan :) hoppas att det blir så med :D Saknar henne o min lilla Gud Dotter !! 


Kärlek minna vänner -.- Kärlek ... glöm inte det (L)

Utan kärlek kommer man inte nån vart, man står bara stilla och trampar, tyvärr. ..


I morrn bär det av till arbetsförmedlingen med :O)

ska träffa min nya handläggare , plus att jag går hos dietist :P går bara bra med det... lite svårt att vänja kroppen med allt nyttigt, men det funkar ...


Nej nu ska jag dunsta ...

se om man får främmande eller inte... :P


Puss på er alla ni som är världa en puss idag ...(förutom en person ,tidigare nämn i detta inlägg *asg*)

Av Ullen - 18 juni 2010 15:19

jaha då var det fredag igen då..

gudars så snabbt dagara går nu för tiden, man hinner inte mer än att blinka så är dagen praktiskt taget slut   


Idag har det inte hänt så himmla mycket, men det har det gjort under veckan i alla fall.

Just nu när jag skriver detta så sitter jag hemma hos min mamma .

har tagit mig en kall cider..   Gott som fan


Igår var jag duktig i alla fall .. (vad jag tycker)

jag satte mig på cykeln och cyklade hela vägen hem till min älskling i torshälla

Startade en maskin tvätt åt han gjorde jag med, han bad ju så snällt om det

sen medans den maskinen gick så tog jag mig en promenad, älsklingen var ju inte hemma än, men när jag kom tillbaka "hem" så hade han kommit hem


käkade lite lasange igår han och jag


Idag har jag varit hos dietisten , ja det gick skapligt så bra faktiskt.

Prata lite om hur jag ska börja med "bantningen" . Och så beslöt vi att vi ska börja med följande saker, och så kommer mitt liv att se ut framöver vad det gäller min frukost osv.


Minna läxor från dietisten är följande:


Frukost varje morgon kl 8.00:


1)      2 st mackor, mörkt och fullkornsbröd, får inte innehålla mer än 5 gram sockerarter, max 1 tsk smör (lätt & lagom) på varjer macka, Brödet bör vara nyckelhåls märkt, då det är bra vid vikt nedgång. Om pålägg önskas ska det med vara nyckelhåls märkt, om jag önskar apelsinmarmelad på mackan så max 1 msk på varje macka. Till detta kan jag dricka en kopp kaffe med mjölk eller te (utan socker). Ett glas vatten eller mjölk. Men inte Juice.

2)      Även se till att till varje frukost varje dag koka 1 dl havregrynsgröt,som jag kan välja att ha antingen skivad banan eller en liten klick sylt till. Gröten skall jag koka i vatten och äts med ca 1-2 dl mjölk till.

3)      Kan även om jag vill äta fil eller yogurth med bas müsslü till (det villsäga , utan frystorkade bär i och socker.) bara rena müsslü flingor. Men Filmjölken eller yogurthen bör även den vara nyckelhålsmärkt.


OBS!!!

MÅSTE FÖRSKÖKA ATT ÄTA LUNCH OCH MIDDAG, OCH ÄVEN KLÄMMA IN EN FRUKT EMELLAN MÅLTIDERNA!!!

Lunchen ska ätas kl 12.00 tidigast.

Kvällsmaten 16.00 tidigast.

 

Vad det gäller Nötter,godis, chips och dricka så är det okej med det, men inte mera än 1 dag i veckan. Bör planera in en dag man kan ha som mysdag med killen !

 

 

Ny tid för nästa besök är :

 

Fredagen den 16 juli 2010

Kl 13.00

Jag ska även då träffa min dietist

 

hoppas verligen att detta kommer att hjälpa mig nu på det sättet jag vill


ha en bra dag !


Puss o kram // Ullen

Av Ullen - 12 juni 2010 19:09

hm sitter här och är typ skit trött.. 

Ska snart upp och kolla till Jessies bäbisar , sista gången för ikväll i alla fall.. sen ska man gå dit när man vaknar i morrn igen..


Tänkte väl kanske om J.A orkar, så kommer jag gå förbi henne med innan jag ska hemmåt...

Låta henne få prata av sig lite ..tror att hon behöver det.. *kramar om dig tjejen*


Nehe .. knalla i väg o få detta gjort kanske :O)


hörs o störs :P

Av Ullen - 11 juni 2010 07:07

Jaha , då sitter man här då :)

Vaknade kl 6.02 av att Anton var vaken. varit barvakt sen igår :)

Skoj ju att passa barn :D och jag somnade samtidigt som Anton igår , strax innan 21 :) var lite trött efter en lång skojig dag:)

Man får känna på lite själv med ansvar och hela den biten innan man själv får egna :)


Ja planer kanske det finns , men inte just nu kanske .

Men blir det nu så blir det :) och jag o killen kommer att ta ansvar i alla fall.


Tack Vicci för att du gillar min blogg :D

Du har en snygg blogg du med :)


Idag så går brors älsta ut skolan :D stora killen :D *grattis till han*

Är ju inte nån ideé att visa sig nära den skolan för då tar det väl hus i helvete från mammans sida! *suck på henne*


Jag är i alla fall glad , att min bror fått dom grabbar han fått, dom är minna små ögonstenar alla 4a =)

Riktiga små charmtroll är vad dom är... ja ... och det har dom efter pappan sin alla 4a =)


Nehe , om man skulle se till att få i sig lite frukost då. 

Anton har ju redan ätit. Nu busar han med Missan här :D 


Ha en bra dag gott folk.

Ja även ni som typ inte är värda att ha det heller .

Ha en bra dag ni också *muppar*


För det ska i alla fall jag ha !

Av Ullen - 9 juni 2010 17:32

Jag nämner inte några namn, och det borde inte hon heller göra .

Mitt namn ska bort från hennes blogg och det snabbt!


Och det är heller inte så att jag sagt att nån ska ta parti.

Men som du shälv skriver så har du ju tatt parti.

För om henne skriver du bara bra saker.

Och om pappan negativa saker.

Vad vet du om han tar hand om sinna barn eller inte när dom är där ?

Har du varit med dom eller ?


Anders: Bra kommenterat, ja du tyvärr är det ju så att det alltid är PAPPAN som får ta skiten, av någon andledning är det BARA pappan som gör fel. Varför är det inte nån som kan lyssna på pappan med ? jag menar bara det att mamman kan ju faktiskt också göra fel, inte bara pappan!


Stå på dig anders,hoppas att det kommer att ordna sig för dig!


Nej nu har jag inte mer tid att ödsla på er längre, jag har ett LIV utöver detta med...


Nu ska man till sin älskade.

ha de gött!


// Ullen

Av Ullen - 9 juni 2010 15:35

Fan vad trött jag blir på folk o "folk".

Nödvändigt att hänga ut andra med BILD och samt NAMN i sin blogg ?

Detta handlar om min fd. svägerska. *stor djup suck*


Inte bara bild o namn , utan hon även LÄNKADE till min användarprofil på facebook.

Hur jävla mogen är man då ?


Hallå, jag menar bara det ...

Hon börjar inlägget med att länka, sen börjar hon med "kommer ni i håg den här ragatan" ? För det första så är det jäääävligt många stav o gramatik fel i ALLT hon skriver, visst jag är själv kass på att stava men inte fan stavar jag egentligen med ett jävla I !!!!

Haha, hon mår illa av att se mig, vem i helvete tvingar dig ens att glo på mig när du ser mej träskpadda, jävla flohabba... *MORR*


Och vad då att jag förstör för DINA barn ?

Vad jag vet är det ÄVEN min brors barn , inte bara dina !!


Varför ska du hela tiden hålla på att söka bråk ?

Och varför i helvetet ska du blanda in barnen ?


Jag blir bara så trött på dig, jag har aldrig tyckt om dig, har bara spelat att jag gjort det, eftersom att du engån i tiden tyvärr var tillsammans med min bror !!!

han kunde ju valt nån annan att skaffat barn med! Men måste ju säga att för att vara med dig han har dom är dom ju i alla fall vackra, tur dom alla tre liknar sin far!


sen skriver du även i din blogg att du endast var sur nån minut över mitt inlägg.... hur kommer det då sig att det vart ett halvt jävla bokuppslag om mig i din blogg då?


Ajja, jag lägger ju i alla fall inte upp folks namn o bilder på dem utan DERAS tillåtelse!


Ja jag vart förbannad av bara satan när jag läste hennes blogginlägg. men konstigt så när hon lägger upp bild på mig och länkar direkt till min profil i facebook? Hade inte du med blitt arg då?


Dessutom så hindrar du barnen att hälsa på mig, du ställer dig framför dom i bussen när dom redan roppat mitt namn. Och säger att nej du behöver inte . Jävla IDIOTI ! Lämna dom utanför , använd dom inte som ett  vapen.


Dom må vara DINNA söner, men dom är trotts allt FASTERS små ögonstenar.

Vill dom hälsa så lått dom göra det .

Och sluta säga till DOM vad DU tycker och tänker om mig. jag har nog fått höra en hel del! (bitterfitta)


// Ullen


Av Ullen - 4 juni 2010 10:57

Jaha då var det fredag igen då ... det var då fan vad dagarna går snabbt när man inte har ett skit att göra   

Nu går man ju hemma om dagarna i alla fall .. fick ju inte vara kvar på lidl... *mummel*


Aja skit sak samma , bryr mig inte . Är i alla fall glad att det kom nått posetivt med den dagen som dom sa att jag inte fick fortsätta praktiken...   


Vart ju tillsammans med min underbara älskling ju ...

Vart lite missförstånd mellan han o mig i går tror jag. Vi typ småtjafsa över sms .. men det gick över sen i alla fall...


jag fattar inte vad det är med mig , igår så satt jag o tjött helt utan anledning igen assa! bara så där från intet liksom ..

Kände mig bara allmänt jävla deprimerad och ner liksom.. det är fan inte likt mig.. aja , det är nog bara minna hormoner i kroppen som spelar mig ett spratt gissar jag på..


Nehep, om man skulle göra någonting vettigt av den hära dagen då   


Ha det så bra så länge !


  pussar till min underbara älskling !


// Ullen


Mitt   slår bara för dig !

  

Ovido - Quiz & Flashcards