Evil Angel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ullen - 16 augusti 2011 20:50

Haft en bra helg, trotts att jag har varit sjuk sedan i onsdags kväll.

Sara hade fest hemma hos mig, eftersom att hon fyllt år, och hon själv har det så trångt i sin lilla 1a hon har så fick hon ha den här, även fast jag själv var sjuk, jag hade ju lovat henne   






Och vad det gäller andra delar i mitt liv så känns det som allt bara blir bättre och bättre för varje dag som går.

Jag älskar dig , mitt lilla gullefjun    



Och för varje dag som går , så känns det som att banden mellan oss två bara blir starkare och starkare. Jag är så jävla glad och överlycklig att du och jag är tillsammans! Du har verkligen fått mig till att se allting från den ljusa sidan.


Kände att jag ville skriva ner detta :D

Kände att jag ville tala om för alla som läser min blogg , hur bra jag mår i mitt förhållande som jag har nu ! Jag kunde och jag kan fan inte få en bättre kille än honom !! ",)



ME SO HAPPY AL THE TIME !



///

   



Ovido - Quiz & Flashcards