Evil Angel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ullen - 13 oktober 2010 20:02

Jaha ... Natta nyligen Elias ... höll på att somna själv ...

Nu pratar jag i mobilen med en kär gammal vän....

Länge sen man pratade med han ..


Snart kommer väll Jessie o crille hem med ...

då ska jag hem till mig och plocka lite , ta en natt macka med O'boy ..

sen blir det att sova....



// Ullen

Av Ullen - 9 oktober 2010 19:47

Nu är det bra iaf.

Kollade på lägenheten igår, såg bra ut, större än vad jag hade innan :D

Tackade ja till den . Fick nycklarna med detsamma .

Flyttade minna kartonger på dagen .

På kvällen kom Älsklingen med flyttbil och så körde vi möblerna och lite annat skit :)


Trivs verkligen som fisken i vattnet här .

Katterna verkar må 10 ggr bättre här med.


Bor i ett lugnt hus, bra det ..

Städa ur gamla lyan idag...

På måndag skall den besiktigas .

Ska upp i morrn tänkte jag o koppla ur min tvättmaskin :) sen torka bänkarna igen :D


Nehe packa upp lite då ! :D

Av Ullen - 7 oktober 2010 14:52

Måste ju säga att jag är måttligt jävla besviken.

Jag har varit laddad hela dagen idag , eftersom att jag viste att jag skulle få kolla på lägenheten , men klockn halv ett hörde jag av mig till han som skulle visa mig den.

Nej då kan han inte visa mig den fören i morgon för att den var inte klar än ! Sur , ja det kan jag lova. Hade för fan kunnat göra annat idag än att sitta här o ruttna o vänta och vänta, när han inte hörde av sig.


Ajja , nu blir det ju iaf. av i morgon.


Nu ska jag vila mej, min dag e endock redan försörd!!


// Ullen

Av Ullen - 7 oktober 2010 06:49

Idag minna kära vänner ska jag kolla på en lägenhet, sen om jag vill ha den skriver vi kontrakt och jag får flytta in redan idag om jag vill det :)

Så himla lycklig.

Men jag tror rent ut av att det kommer att bli att tacka jag .

Efter vad som har hänt där jag bor nu så vill jag bara komma här ifrån .

Dom flesta vet redan vad som har hänt mig. Och det är inget jag vill ta upp i min blogg heller så .

Men ja ... detta är vad jag har packat senaste veckan . 21 flyttkartonger har jag :O Jag vet jävligt mycket, men ska gågenom allt sen när jag packar upp det , för typ hälften av det är köks prylar :O



Nej, nu skiter jag i detta ...

Hörs !


// Ullen

Av Ullen - 4 oktober 2010 17:37

Idag fyller min kompis son 5 år . . .  stoooort GRATTIS på din dag Elias ! 


Sitter hemma hos Jessie nu , sen ska jag äta mat här :)

Ska sedan hem och packa eftersom att jag flyttar till helgen :)

Ska upp o skriva papper på Torsdag :)

Skönt att flytta innan idioten kommer ut med .

Så jag vet att jag kan känna mig trygg.


Nehe , finns inte så mycket mera att säga gott folk :)

Bara det att jag har inte nått internet nu heller . 

Så den som vill nåt får höra av sig på mobilen...



Puss på er snyggingar ;)


// Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards