Evil Angel

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Skit väder helt enkelt ...

Av Ullen - 21 juni 2011 23:31

Jupps , nu har det fan mej vart skit väder snart i 2 hela veckor. 

Mindre skoj är det ju med det ,

Vilket innebär, att det inte har varit något vidare bra badväder.


Men Helgen som varit har vart bra i alla fall.

I fredags var jag hundvakt som jag är annars varje dag i veckan, från morgon till kväll.

Efter det så åkte jag iväg med älsklingen till Jula för att jag skulle köpa en pressent till J som fyllde år i Söndags. Men hon hade sitt kallasande på lördagen, så hon fick den då, och den gick verkligen hem . Det vart en rosa toalettsits med kissekatter på. Skit söt var den.

Sen efter det så var jag på vilstamarknaden med henne och hennes kille. Det var mycket trevligt. 

Söndagen skulle vi ha ha grillat egentligen , men det vart inte nått bra väder så jag åkte till mamma en stund, och sen gick jag hem , då hon skulle jobba på kvällen. 


Måndag har jag haft hundarna och lika så idag med.

Tycker om att ha dom här. 

Jag kommer ut mera , och jag får röra på mig. och dessutom är dom världens goaste.

I morgon kommer min boendestödjare hit. 


Just det ja...


VIKTIGT MEDELANDE:


Jag ska ha ett så kallat kryddparty hemma hos mig Söndagen den 21/ 8 klockan 13.00 , vilket innebär att det kommer att vara provsmakning på diverse olika kryddor.Även så kommer det att bjudas på en liten matbit, där vissa av kryddorna används i maten.
Företaget som har hand om dessa kryddor heter Alpnering . Hon som håller i själva visningen heter Maud och har hållit på med detta i bra många år. Kryddorna är helt förträffliga , dom är jätte goda och man behöver inte alls ha i av dem för mycket i maten.

Förutom kryddvisningen så finns det även andra produkter hos alpnering som är extremt bra.

Ni är hemskt välkomna hem till mig Söndagen den 21 / 8 Klockan 13.00 men jag vill ha ett svar senast den 18 / 8 så att jag vet vilka som kommer.

OBS!
Ta gärna med någon vän. :)
Men osa. senaste den 18 så att jag vet om du / ni kommer och hur många det kommer att bli.

PS!!! 
Det är absolut inte något köptvång.
och om du / ni handlar så är det inte nått som betalas med engång utan det bestäms gemensamt ett datum med alla när sista betalning ska ske, och när leverasnen skall komma! :)



Ha de bäst alla !


Puts Å Kråm 


///

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullen - 14 januari 2013 23:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4764991132" ...

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan... Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir ma...

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper...

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag.. Det mesta har flytit på som det borde göra.. Men går dagen var fan mej inte kul alls. Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort. Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag. Så det blev ...

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här .. O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..   Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "sys...

Ovido - Quiz & Flashcards