Evil Angel

Alla inlägg under maj 2010

Av Ullen - 29 maj 2010 16:04

Nu så ska jag skvallra :D

Jag fick besök igår, av killen som jag alltid kommer att älska...=)

Han vill att vi ska sattsa på det ... så ja go for it liksom :D


Vi är tillsammans nu i alla fall  =)

Och jag måste ju säga det att jag är så jävla lycklig...

Jag har äntligen fått minna drömmars prins :D


Har nyligen kommit hem från sthlm, då jag varit o hälsat på Min fru Mirre o min lilla gud dotter Evelina :D

Hon är ju bara FÖR fin lillfisen... :)

Det där har Mirre verkligen gjort bra ..


Lägger inte upp några bilder på henne ..

För att jag visar respekt mot Min fru :D


Nehe, ge älsklings sessan mat, sen gå till bussen , för jag ska hem till min Älskling :D 


puss på er alla läsare :D <3

Av Ullen - 27 maj 2010 22:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ullen - 26 maj 2010 20:42

Sitter här hemma o funderar över saker o ting, vet verkligen inte om jag finner nån större tröst till just mitt liv.

Sitter o gråter nu, saknaden efter farfar som gick bort i februari i år är stor, även efter farmor som gick bort för två år sedan.


Mått illa hela dagen, inte käkat någonting sen igår kväll heller. 

Försökte få i mig en macka i morse på praktiken , men den praktiskt taget tog emot, det vände :(

Blitt så känslig med... :( Gråter för småsaker , gråter inte för att jag saknar farmor o farfar, ag vet faktisk ärligt talat inte varför jag gråter...


Nej , jag ska ta o ringa Min fru... lilla mirre .. ta en promenad o prata med henne ...


Men just det ja...


Grattis Sonny o Marie på era dagar :D

Av Ullen - 25 maj 2010 20:34

Kan ju lungt säga det e att jag e glad som fan .

På praktiken igår när jag hade pratat i mobilen med Mirre kom jag ut med ett stort smile på läpparna. Fick veta då att jag blitt gudmor, Det vart en liten flicka, och jag e så glad :)

Sen så räknar man ju ner lite också.

Nu är de ju bara 2 dagar kvar liksom, sen blir man tant ;)

hehe ... neh men skämt åt sido ...

haha mamma kommenterade mig idag på Fejjan btw, att jag räknar ju verkligen ner tills jag fyller år, sen är det bara att fortsätta räkna ner skrev hon, för det e ju bara hälften till 50 ;) Mitt svar vart ju det då att ja men jag har hälften kvar, men du har ju bara 2 år kvar tills du e där ... ;)

Vart på praktiken idag, tris skit bra där.

kan inte nämna tyvärr i bloggen vart jag har min praktik, för att jag vill inte att det ska komma ut. Inte så smart heller kanske :P inte om man siktar på ett jobb.

Men måste ju säga att alla andra som jobbar där är otroligt trevliga o snälla :D

Nehe nu ska ja gå o baka mig en tårta tror jag bestämt, ska ha den med mig ner till praktiken i morgon , o bjussa ... jag vet det e inte förrn på torsdag jag fyller , men i alla fall :)

Jaha, jag har blitt sams i alla fall innan påsk här med Jenny, sen så vart jag tyvärr osams med en annan tjej, men nu e vi vänner igen :D Glad att det löste sig igen :D


I går kväll kom min stora kärlek till mig :) så glad att jag träffat han , inte för att vi är tillsammans eller så , men i alla fall, vi har hållit på nu så här i 3 år ... snart dags att bestämma sig kanske för hur man ska ha det ..

*är i alla fall kär i han*


Ha det bäst alla !


// Ullen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards