Evil Angel

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

allmänna skriverier och lite avreaktion

Av Ullen - 11 november 2011 17:39


Den här veckan har varit bra och lugn., dock har jag varit lite mera tröttare av mig än vanligt.

Råkade stötta ihop med min "ärkefiende" eller hur jag nu ska se på saken, kanske är jag mer hennes ärkefiende än vad hon är min ?

För jag hatar inte henne , och kommer nog aldrig att göra  det heller gissar jag på, det vill säga , så länge hon håller sig i skinnet och inte hoppar på mig om flera saker. Annars mår jag utmärkt bra.  Har börjar på tuna prjektet, och hoppas på att snart få komma ut och arbetsträna igen! Klarar inte att sitta hemma dagarna i ändan , nu är jag ju inte längre hundvakt heller så det är trist här hemma nu ! 

Gör detta inlägg bara för att jag känner att jag behöver att få skriva av mig lite!!!!


Uscha, nu på söndag är det Farsdag med . Så grattis till alla andras pappor .

Själv så skiter jag i att fira de, vardör ska jag fira den skit stöveln som ska föreställa sig att vara min pappa , han har inte brytt sig om mig på 24 år ca. Så varför ska jag börja bry mig om han just nu ? Han har inte ens kunnat ringa mig eller skicka ett kort till mig på varken min födelsedag eller på julafton , så varför ska jag då lyfta ett finger på farsdag ? Nej vet ni vad `? Jag anser att jag inte har någon pappa , för vart har han varit när jag verkligen har behövt han som mest ? Inte där han borde ha varit i alla fall. Och jag vet att det inte alls är hans val helt och hållet, jag minns orden från när jag var liten.- " kommer Ulrica hit kastar jag ut Andreas" vi åkte dit, det var på hans egen födelsedag vill jag minas, mamma o jag möte farmor Anna.Lisa och Farfar hugo nere vid parkeringen, och enligt dem var han hemma . jag och mamma var upp, och jag behövde låna toa, jag minns det som om det var igår, då satt han ihop krupen i duschen och gömde sig.


Vad var det frågan om ? Var du så rädd att min PAPPA skulle bry sig mer om mig när jag var där , än vad han skulle bry sig om dig och din jävla dotter ???? ( ursäkta språket, men så ser jag på er idag, som stora satans JÄVLAR) Och din dotter pressenterade jag som en syster inför mina bästa vänner, hon var och skulle varit den enda syster jag nånsin fick. Och bara för att du inte lät din dotter träffa sin pappa ska det väl inte gå ut över mig och min PAPPA ??? 


Just nu idag ser jag bara svart när jag ser dig din fula flohabba och din avkomma ! 


Nej allt jag ville är och var att han åtminstånde skulle kunna skickat ett kort när jag fyllde...

Och vad hände med alla breven jag skickade då , som var adresserade i PAPPA´s namn ? 

Erkänn att du kastade dem ? Din svartsjuka sate! 


En sak till , det ang. om du var rädd att pappa skulle bry sig mer om mig ? , klart att han skulle göra det när jag väl var där och fick träffa honom , jag är ju för fan hans eget kött och blod! Men han skulle heller inte strunat i dig och ditt barn. Du tog någonting ifrån mig, någonting som bettyde massor... Och  det kommer jag aldrig att förlåta dig för!!!! 


Ja det var skönt att få ur sig allt det däringa! För det har jag burit inom mig ett jävla bra tag.

och vad skulle jag råda en vän till om hon var i min sitts ? Jag skulle inte råda henne alls , vill hon ge han en pungspark skulle ja inte stå i hennes väg. jag skulle låta henne få ut sitt agg. Men jag skulle stoppa henne innan hon gjort för mycket skada. För att han själv skulle få smaka på den smärtan , som hon burit inom sig i över 20 år! 


PAPPA så länge du är med henne så är du DÖD i mina ÖGON !        

Jag må älska dig, men jag hatar dig till hälften av det ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullen - 14 januari 2013 23:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4764991132" ...

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan... Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir ma...

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper...

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag.. Det mesta har flytit på som det borde göra.. Men går dagen var fan mej inte kul alls. Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort. Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag. Så det blev ...

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här .. O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..   Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "sys...

Ovido - Quiz & Flashcards