Evil Angel

Alla inlägg under april 2011

Av Ullen - 19 april 2011 12:12

Nu vet jag garanterat vem av minna vänner / fd vänner som jag kan lite på !

Jag har haft det på kän hela tiden.

Men tänk att jag ljög om just den saken , och att du spred ut det som en löpande eld!

Sanningen är att dom finns inte, jag har dom inte . 

Iband funderar jag på hur vuxen du är egentligen , och även hur mycket jag kunde lita på dig.

Idag vet jag att jag inte kan lite på dig någonsin mera . Och att du beter dej som ett litet barn.


Men nu till lite positiv skrivning. 

Mycket är det som har hänt, och mycket är det som kommer att hända.

Och har det inte hänt , så kommer det nog heller inte att göra det .

Det enda som jag vet , är jag jag  är lycklig tillsammans med min underbara älskling .

Och Inget kan få oss att gå ifrån varandra ! 

Sitter här och skriver lite, eftersom att jag känner att jag behöver det.

Ibland är det bara så jävla skönt att skriva av sig så man inte vet andra ord för det .

Tar mej en kaffe, ska snart ut på ballkongen och sätta mig. sen ska jag ut med vovarna, vi ska ner till hundhagen och träffa sara och två andra vovar 

Ska bli kul . sen är det ju så bra väder ute med. och då är man ju gärna ute lite mera, så att man inte bara sitter inne hemma framför datan och ruttnar bort ... om ni fattar vad jag menar?

Nehe , om man skulle göra sig klar o höra av sig till S då , o se om vi skall mötas tidigare eller inte ...


Ha en bra dag alla !


 



Av Ullen - 11 april 2011 17:02

vaknade vid 6.30 när hundarna kom hit.

Sen somnade jag förvisso om , men jag och älsklingen klev upp vid 8,30 om jag inte minns helt fel.... :) Klockan 10,00 gick vi ut med Vovarna.

Klockan 11,00 hade jag besök på Vårdcentralen hos en doktor. sen när jag kom hem igen så packade jag min väska , innan det gick jag ut med hundarna igen på en snabbkiss, innan jag åter igen hoppade upp på gamla bettan och bestämt rullade ner mot stan till WC , för att träna :)

tränade i ca 1 timma, sen möte jag upp min svägerska för att få bussbiljetter så att jag kunde ta mig o hämta Anton. Cycklade sen till Årby , till min låtsaspappa och parkerade min gamla bettan där , och lämnade väska, sen tog jag och rörde mig mot bussen för att hämta lillen på dagis. Efter den vart det åter igen Årby och åt en macka var, sen promenerade vi fint ner till stan för att möta Antons mamma på stan för att jag skulle överlämna han där , och sen tog jag lat som jag var bussen hem , eftersom att min cykel faktiskt står kvar i Årby, men jag ska promenera i morgon och hämta den :)


Så denna dag har det varit rullning på allt vill jag lova :D


///


 

Av Ullen - 6 april 2011 18:37

ja som rubriken lyder så tycker jag det en del är bara för mycket.

Men jag tänker inte gå in på det i detalj , dom som ska veta detta dom vet...

Och ni som inte vet, ni kan fortsätta att vara nyfikna ett tag till...



jag har ju börjat träna med S nu på tisdagar... ska ökas på snart ;)

det är skit skoj att träna, o speciellt när man har nån man känner att gå med :D

Tänkte att jag ska bli en hurtbulle :)


Ja vet redan vika kommentare jag kommer att få, eller vad du tänker ..


Ja jag är fet, o jag kan säga det rakt ut,men det är inte någonting jag skämms över.

Ibland är man inte som dej eller som andra.

Jag är bara mig själv...


Det har väl inte hänt så värst mycket på denna tid sen jag skrev sist.

Men kände bara för att skriva lite .


Jag vill ju klart skriva av mig om allts som rubriken hänger ihop med.

Men jag gört inte , för jag ser inte nån andledning till att hänga ut folk bara ..


ha en bra dag ///


Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards