Evil Angel

Alla inlägg under juli 2011

Av Ullen - 26 juli 2011 17:00

Varför har en del så svart att förstå ?

Varför säger alla att ingen borde ha kontakt med mig till andra ?

Vad har jag gjort för ont ?


Nej jag känner idag att det börjar bli dags att ta tag ordenltligt i livet.

Jag har mått piss, blitt mobbad i skolan, och misshandlad som liten, både fysikst och psykist.

Allting kommer som en rakhöger mot mig, bara smäller till, och så blir det bara skit.


Men Jag ska börja att gå till psykologen, och prata med en där.

Kanske kan det hjälpa mig lite på traven , jag har ju själv begärt att jag vill ha den här hjälpen.

Ja , jag kan också må dåligt.


Jag vet att jag skriver ofta om att jag mår bra, men saken är den att dom gångerna jag skriver det , så är det inte alltid sant. Ibland är jag till och med rädd för mig själv.


Och  nu för att tala om någonting helt annat...

Jag kan inte sluta att tänka på dig , våran vänskap var endock så jävla stark, men det känns mest som att du bara utnytjat mig , min vänskap , och för att jag fans där o stälde upp för dig . men du verkligen har kastat skit i ansiktet på mig , vet vi är inte vänner. men jag önskar iaf att du kunde visa dej vuxen och säga hej när vi ser varandra. Du kan inte alltid undvika mig, och jag kan inte alltid undvika dig. Våra vänskap , den betydde massa för mig, men det verkar inte som att den gjorde detsamma för dig.


men tack iaf, för den tiden vi hade tillsammans, och jag hoppas inerligt att du får ett bra liv, och att du inte kommer att ta hand om de lilla knyttet ensammenm, utan att han kommer att ta sitt ansvar... vill dig bara väl.

Det du påstår komma från flertalet säkra källor, att jag skulle gårunt o säga om dig och din son är inte sant, jag skulle inte ens säga så om min värsta fieden.

Jag vet att du älskar din sonm över allt annat, och att han betyder massor för dig , så varför och hur kan du tro att jag skulle säga en sådan sak ? jag blir bara så sårad av detta påhop!


 



///    


Ovido - Quiz & Flashcards