Evil Angel

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ullen - 12 mars 2011 18:17

Denna veckan har ju gått otroligt snabbt tycker jag, håller ni inte med ?

I dag så har jag kommit på en massa saker , saker som kommer att få mig att må bättre i framtiden. Jag är dessutom glad, eller snarare LYCKLIG som fan att en jag vart så himla osams med har hört av sig , så att vi kunnat reda ut vissa saker. För att jag vill ju inte vara osams med folk. Men sen så är det just den dära biten med att , vissa blir liksom alrig nöjda heller. Man vet inte hur man ska förklara för folk att "vi gleder ifrån varandra" utan att dem ska ta illa upp av det.

Men jag ska inte älta det där. 


Men jag blir bara så lessen, när folk vet med sig att jag inte kan förklara så bra när jag pratar, utan att jag hellre skriver det! 


Annica, min lilla Anka.. du for igår.   

Får väl se när vi ses igen då, eftersom att nu mera inte längre är svensk.


Har tagit mig en promenad idag, på närmare 1 timma. det var bara skönt.

Nu sitter jag här o skriver av mig lite.

Ska på börja maten strax, för nu kom älsklingen hem   


hittat en ny favvolåt med Veronica Maggio med :P

Avslutar här med den :


/// 


  

Ovido - Quiz & Flashcards