Evil Angel

Alla inlägg under januari 2012

Av Ullen - 31 januari 2012 23:19

Hellu på er...

min blogg har jag haft nere ett tag, jag har inte varken varit på humör för att skriva, o heller inte haft tid.

har varit mycket som hänt nu...

jag skulle bland annat ha börjat att arbetstränat på Willy´s den 2 februari , men dagen efter så ringde han vi pratat med och lämnade återbud, utan en någon som helst andledning.  Jag går till psykolog med och pratar, men som det är just nu så kommer jag inte att gå varje tisdag, utan varannan ... så får vi väl se sen om jag kommer börja varje tisdag igen eller hur det nu känns när jag väl kommer igång med arbetsträningen .


Allt jag vill är att komma igång. jag är verkligen så trött på att gå hemma om dagarna.

visst jag måste tänka på att inte ta för tungt arbet för mina handleder, men någonstanns måste jag ju börja.


Ja just det, kom på nu att detta är mitt första inlägg för i år  


Jag måste bli bättre igen på att blogga :)

Det är kul att skriva av sig...


Usch , måste avrunda detta inlägg här , eftersom att jag ska lägga  mig, har möte i morrn 10,30 o vill inte komma försent!

Så god natt med er !


Bjuder på en bild från helgens kryssning med bästa sara!


Eftersom att vi hade kul på kryssningen , så måste jag ju rekomendera dessa goda drinkar. Dem heter Red Neck!






Så här såg man ut tillslut, dagen efter på bussen hem !   








Jag var tvungen att ha ett kort med mig och villeviking :P




 



Ovido - Quiz & Flashcards