Evil Angel

Alla inlägg under september 2012

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag..

Det mesta har flytit på som det borde göra..

Men går dagen var fan mej inte kul alls.

Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort.

Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag.

Så det blev inte någon praktik för mig inte...

Så det slutade med att Jag o Jenny möblerade om "lite" i mitt vardagsrum ,

o sen även lite hemma hos henne ..

 

Idag började morgen ihop med min älskade prins .. (som varje morgon brukar göra)

Sen vart det hem till J för att prata lite och dricka en kaffe, efter det bar det i väg till min pratik.

Kom 2 min försent typ.. Men inte så farligt... hehe


Plockat,larmat, galgat o hängt upp kläder har vi gjort... :)

 

Och nu sitter jag här, har ätit kvällsmat hemma hos Jenny, och nu är vi hemma hos mig .

Jag flyttar lite saker från hennes HD som hon ville ha.

Och så tränar hon på wii.. :)

Snart är det min tur :) hihi

 

Men tack alla inblandade för en UUUUUNDERBAR dag i alla fall!

 

 

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe

Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här ..

O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..

 

Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "syster" Helén..

Hade det inte vart för att du var med från början o satte bollen i rulling, så hade jag fortfarande stått kvar o trampat på ruta 1.. Men jag har otroligt nog flyttat mig längre fram , betydligt längre än vad jag själv trodde att det skulle bli.

 

Jag stod bostadslös , o du hjälpte mig med det hela , jag fick en "prövo" lägenhet , och har sköttit mig med allt.

Och idag har jag eget kontrakt, o allt känns så himla underbart...

 

Tack För All Hjälp Du Har Åstakommit mig , och för allt stöd under årens lopp, det har varit verkligen behövande, och jag vet vart du finns när jag behöver prata. Du är en av minna sanna vänner. och jag är så glad att jag har dig i mitt liv.

 

Jag har en arbetsträning som jag trivs skit bra på .. "trivs som fisken i vattnet".

Har underbara arbetskamrater där, och ni vet vilka ni är.. jag nämner inte några namn på er...

 

Nu till nått helt annat:

 

Och jag måste ju säga att det verkligen är skillnad på vänner och "vänner"

 

Riktiga vänner finns där för varandra, oavset väder o vind.

Riktiga vänner ställer upp för varandra ...

 

Och om du inte anser mig att vara DIN vän, så behöver du inte umngås med mig..

Eller prata med mig, jag lovar att jag inte tvingar dig till det !

 

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma !

 

Puss o kram på er! :D

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards