Evil Angel

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Medium eller inte ?!

Av Ullen - 6 november 2011 23:21

Jag kan ju börja detta inlägg med att jag verkligen tror på ett liv efter döden ! 

Man föds lever, dör och jag tror absolut på att man lever ett nytt liv igen ... Kanske inte som människa, men som ett djur kanske eller en växt ? Vad vet jag , jag skriver bara om vad jag själv tror! Och efter allt jag vart med om , känt mig iaktagen , och det är ju inte bara jag som känt mig det här hemma , utan även mina vänner har vart med om det , så jaa.. jag tror jag verkligen TROR på att det fins SPÖKEN , ANDAR och sånt däringa som många andra bara säger är trams och på hit. 


Jag har idag/ i kväll varit i kontakt med en kille/tjej, och berättat lite hur jag kännt mig . MEN jag har inte berättat nått om min familj eller mina vänner inte ens om mig själv.  Men den här person lyckades tala om för mig att jag igår träffade en vänina som jag inte träffat på ett bra tag, o ja det stämmer.  Jag träffade på henne och hennes karl och deras 2 barn ( på hällbybrunnskogskyrkogård) ja av alla ställen.


Även så fick han/hon fram min mammas namn utan att sitta o gissa hunda gånger, och det tycker jag är riktigt läskigt.

Men samtidigt så är det ju lite spännande. Och när man väl har börjat o få reda på det så här, ja då vill man ju fråga miljoner saker tll.


Man vill ju gärna veta vad som kommer hända i framtiden och lite sådant. Så jag frågade lite försiktigt, men jag kommer inte att ta upp det här, för de var mycket och något privata frågor om mitt liv , min framtid och så.


Men jag kommer att länka till dennes blogg här inne, för att jag vill genom detta säga att det inte ALLS är någon bluff.


MEDDIUMETS blogg;

http://dittmedium.bloggplatsen.se

( markera o kopiera , ochj klistra in i adressfältet om du inte kan klicka på länken )


Och så vill jag avsluta detta med att : Min vän , du som är gravid snälla sluta att röka. Jag menar inget illa, utan jag vet att det inte är ett du bra för varken dig eller barnet.


Och så en sak till... 

Sorry mina läsare att jag inte uppdaterat bloggen så mycket på senaste tiden , men jag har haft mycket annat att göra 


Ha de! 



 

 
 

Ullen

11 november 2011 17:36

mjaha .. inte för att jag riktigt får det att gå ihop med det jag skrev om i min blogg dock ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullen - 14 januari 2013 23:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4764991132" ...

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan... Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir ma...

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper...

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag.. Det mesta har flytit på som det borde göra.. Men går dagen var fan mej inte kul alls. Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort. Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag. Så det blev ...

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här .. O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..   Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "sys...

Ovido - Quiz & Flashcards