Evil Angel

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Ullen - 14 mars 2011 14:15

Idag har det varit fullrulle för min del.

Har varit på EMG röntgen idag.

Det var inte skönt vill jag lova,men jag hade inte lika ont som innan efter det iaf. 

Har idag fått konstanterat genom EMG´t dom gjorde på mig att jag har Carpaltunelsyndrom.

Nerver som ligger i kläm, dom gjorde röntgen genom att föra stötar genom minna närver, och det var obehagligt som faaan ... men skönt iaf. att ha det gjort.


sedan har jag idag varit med Sara på  Word Class Gym idag , då jag vunnit ett pressentkort där, och kollat lokalen samt skrivit under papper, för att börja träna.

Så på tisdag ska jag o Sara börja träna, ska bli skoj.



Nu sitter sara o lill.urdu i min soffa och jag sitter här, har vilat en stund, ska snart kolla om jag har nåt ätbart i frysen att kasta i ordning, sen kl 19-21 är det tvätta som gäller.



Vi hörs o störs ! 


///


  


Ovido - Quiz & Flashcards