Evil Angel

Alla inlägg under januari 2011

Av Ullen - 9 januari 2011 21:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ullen - 4 januari 2011 08:52

Började redan igår med att vara hundvakt .

Det är kul , och jag kommer ut mera .

sitter inte lika mycket vid datan då ju :)

Kommer att ha dem här mellan klockan 6-17 om dagarna .

Så söta så . 

Ligger mest i halen o väntar på att matte skall komma tillbaka tror jag .

Vovvarna kom som sagt vid 6 i morse, gick och la mig igen och tänkte att jag skulle sova i alla fall minst en timma till, vaknade klockan 8 då var det bara att kliva upp.


Nej , nu ska jag se om jag får i mig lite frukost. 

Mår illa till tusen , men måste käka ...


puss på er :D


///

  

Av Ullen - 3 januari 2011 17:58

Idag har allt gått som en dans på rosor .. :) 

Allt är så perfekt :)

Mamma har vart på en kaffe idag med ...

Tackar för besöket..


Nu sitter jag o äter kvälls mat.

hade planera att göra korvstroganoff, men fick bli makaroner o stekt korv i stället.

orkar inte stå så länge vid spisen idag...

Ovido - Quiz & Flashcards