Evil Angel

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ullen - 11 januari 2011 20:54


... ja det är ju de minsta jag skulle kunna säga att jag är, tack Max, för att du ville göra min banner åt mig. Det var snällt. Och nu känns det faktiskt som att jag är HELT nöjd med min bloggsida faktikskt.


  


Vet att det är en del som faktiskt läser min blogg, och jag skiter i vilka det faktiskt är.

Om folk är så nyfikna på vad jag skriver så gör det inte mig så mycket.

För jag skriver endå inte varje dag. Plus att minna närmaste vänner faktiskt redan vet vad som händer mig om dagarna ... Då dom umgås med mig eller pratar med mig.



Andledningen till att jag har en blogg är för att jag tycker att det är så skönt att skriva av sig ibland, och det jag gillar med denna blogg sida är att man kan välja att lösen skydda antingen hela bloggen eller bara dom inlägg man själv väljer.




Har idag varit en mycket händelserik dag.

Är ju som ni säkert redan vet hundvakt, eller ja vi kan ju säga dagmatte om dagarna till två stycken underbara och charmiga hundar. Och när jag skulle gå ut med den ena stora hunden som heter Zingo, så var det nån som brände av en raket så han vände och ville in igen , och jag fick dra på rumpen ..

Så jag gick in med han och tog i stället ut lilla mimmi, hon är ju iallafall inte skotträdd, och hon drar inte lika starkt som Zingo...




Sen har jag i morse vart på ett möte på min vårdcentral tillsammans med min handläggare på AF, deras Arbetspsykolog och min försörjnings stöds handläggare. Mötet där gick bara bra .. men jag säger inte här vad vi kom fram till .. för det har inte nån med att göra .. o dom jag ville skulle veta det, dom vet redan om det 


Nej nu ska jag glutta tv, sen sova...


PUSSEN



///


  


Av Ullen - 11 januari 2011 18:01

Tänkte göra lite reklam i min blogg.

Har en vän som Fotograferar det mesta .

Porträtt mm.

Han heter Maximillian Norberg och har en hemsida som ni kan klicka er in på här:


http://maximilliannorberg.se/pgs/b1.html


Han är en väldigt skicklig fotograf.

Kolla gärna på hans hemsida, där står det mer om hur du kommer i kontakt med honom !


Ha en bra dag alla ! 


///

  

Ovido - Quiz & Flashcards