Evil Angel

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Ullen - 12 januari 2011 21:02

Fy i helskotta vad det gör ont ni på hela min vänstersida!

Skulle äver till Jessie tidigare idag för vi skulleåka och hämta en kissebäbis till henne, så att lilla Ozzy ska få en kompis, tror ni inte på självaste F*N att jag halkade , och landade nästan med ansiktet i snön... Inte skönt , och inte fan var det kul heller, endå låg jag där och garva.. *haha*


Mötet idag med min boendestöd gick bara bra, och mamma var med på det med.

Casper bet boendestöd i foten .. *haha* knäppa katten.

han råkar ha lite fotfetisch .. fötter är det bästa han vet ..


Sitter nu här och skriver om dagens händelser, hemma i min lilla "myshörna" där jag har datan och det står ...

Har fått tid den 31/1-11 kl 14:40 till ortopeden med för att se vad dem kommer att göra med min handled.... 


Mår inte så bra heller ... har sedan 2 dagar tillbaka kännt mej lite hängig, men det kommer bara till kvällen, på dagarna är det inte nått problem , då mår jag bra ...

Utan det är kvällarna som är värst.. *suck*


La mig för att vila för ett par timmar sen , men somnade vist helt, o vaknade strax innan 21... nu sitter jag och pratar på msn med trevligt sällskap. Men ska nog sova snart endå. Hundarna kommer ju i morgon med, och då kommer jag att ha dem fram till kanske 22 senast. 


Nehe, avrunda här kanske ... ?

Annars blir det för långt att läsa för er ..


Pussen


///


  

Ovido - Quiz & Flashcards