Evil Angel

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Ullen - 27 januari 2011 07:06

Nej , fan vilken otur man ska ha, nu har jag fått ont igen i en tand, i överkäken, men denna gång på högra sidan, och längst in. Plus att det värker lite i tanden dem lagade i Måndags.   

Så ska snart ta och ringa upp min försörjningstödshandläggare, och fint tala om för henne att jag MÅSTE upp akut igen , för dom kollade ju bara där jag sa att jag hade ont sist, och det lär dem göra denna gång med. Men kommer att be dom söka genom hela käften när dem endå är i farten , så jag slipper att åter komma....

Sen blir det att ringa specialtandvården igen !!!


Annars har jag inte gjort så mycket.

Har haft hundarna här, går ut med dem om dagarna.

Nu ligger stora vovsen Zingo på golvet och muttrar lite hehe..


I morgon ska jag och min älskade Mor på Kryssning, det ska bli skit kul, det är väl det jag sett fram mot mest hela denna vecka iaf. Jag och Mamma brukar inte hitta på så mycket tillsammans, så ska blir riktigt skojigt!!!


Ska väl vad jag vet just nu , inte sova hemma i natt, jag ska sova hos min underbara älskling   

Som jag i morgon vart tillsammans med i 8 månader...   

Vart tar tiden i vägen egentligen ?

det går så snabbt, man hinner inte binka knappt .

Men jag är så lycklig med honom , och jag är glad att jag inte gav upp hoppet om honom.

Han ÄR verkligen min riktigt stora kärlek!!!


Love Dig Hjärtat Mitt!!


Puss o Kram från 


///


  

Ovido - Quiz & Flashcards