Evil Angel

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Ullen - 15 januari 2011 22:42

Jag älskar dig så att det verkligen gör ont i hela mitt hjärta.

Utan dig skulle jag inte stå med bägge fötterna på jorden.

Utan dig , hade jag inte varit den jag är idag!


Du har gett mig en andledning att se det possitiva i det negativa.

Du får mig att må bra.

Du gör mig så jävla lycklig.


Du är den som får mig att vakna upp och le varje da!


Att få somna brevid dig och hålla om dig hårt

Och att få vakna och känna att detta är verkligen vårt...

Jag skulle aldri byta det mot någoting annat i värden


För att jag älskar dig ... och så är de!


Att inte få göra någonting av detta, skulle verligen få mitt lilla hjärta att svärta...

Det skulle brista och gå sönder, och aldrig mera att laga...

 Det enda jag vill, är att det föralltid ska vara VI !


Allting med dig känns så perfekt och underbart..

Och det känns verkligen som att du är mitt hjärtas saknade part.


Kommer alltid att älska dig

Vad som än händer..

Jag vet att du älskar mig med, och jag hoppas verkligen inte att allt det här vänder !


///


 

Av Ullen - 15 januari 2011 22:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards