Evil Angel

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ullen - 24 januari 2011 16:40

Har ju gått och haft tandvärk här i några veckor nu ...

Ringde min soc -handläggare i Fredags för att fråga hur jag skulle gå tillväga ...

då jag inte själv har råd att betala för det ...fick då svaret att jag  skulle ta det på räkning och lämna in det till henne....


Och det har jag gjort..


Kan säga att jag faktiskt aldrig tidigare varit rädd för tandläkaren, men idag när jag gick där ifrån så skakade jag som ett asplöv. Jag tom. grät i tandläkarstolen   

Jag sa att jag inte ville ha bedövningm, eftersom att jag lagat innan utan ... 

dom gjorde ett försök men det ilade i hela tanden. Så dom gav mig en spruta , sen satte dom igång när dem trodde att den hade bedövat men det ilade fortfarande

Så dom gav mig en till, så totalt 2 bedövningsprutor fick dem ge mig innan dem kunde laga .

Det var inte kul att ligga där hos tanplågaren vill jag lova, jag var livrädd...


Men nu är jag iaf. hur som haver hemma igen , sitter här och beklagar mig lite, bedövningen har ju inte släppt riktigt än...  inväntar att min älskling ska komma hit med nått flytande åt mig så att jag får någonting i magen :)


Nu tror jag att jag gnällt klart för idag 


:D



///


  

Ovido - Quiz & Flashcards