Evil Angel

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Ullen - 17 december 2010 12:30

Igår gick jag en promenad vid lunch tiden med AnnZo. :) Härligt att komma ut lite . sen i morse så var jag ute och gick menllan 6.45 och 7.15 härligt med en promenad på morgonen innan frukosten. sen kl 8.00 var det dags för frukost, men innan dess så duschade jag o sen ställde jag mig på vågen faktiskt . Och då visade den - 5 kg på vågen . Gissa om jag vart chockad ? Nu är det lunch igen , ochjag ska ut strax på en promenad med vackraste jessie. får väl se om AnnZo väljer att följa med eller inte, det visar sig. Så nu väntar jag bara på att Jessie skall höra av sig att hon käkat klart. Start skottet går 13.00, så då är jag ute en timma och går. :) känner mig verkligen så jävla taggad nu att motionera :D


nej nu ska jag spela lite spel på fejjan innan det bär av på promenix :P



Puss på er !


///

  

Ovido - Quiz & Flashcards