Evil Angel

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Ullen - 1 december 2010 23:33

... jul sakta men säkert   

Ja vet , det är 22 dagar kvar, men i alla fall .

Just nu i natt så mår jag inte så bra.

Mår lite illa , och kan inte sova .

Sen har jag ju faktiskt sovit tillsammans med min älskade flera nätter i rad så det är inte så konstigt att jag har svårt att somna när jag är ensam.


vart ganska lungt för övrigt idag.

Var med Jessie på stan , lämnat in minna papper jag behövde få in.

Sen så har vi svansa runt på stan och kollat runt lite bara .

Träffade även på Jenny på stan   

Hon var på väg hem från praktiken!


Jag hoppas verkligen på att Jenny får fast där hon är nu .

Hon verkar trivas så bra ju .


Jag vet jag bryr mig alldeles för mycket om minna vänner .

Knappt så jag får tid åt att bry mig om mig själv.

Men jag vill dem ju bara så väl...

Ibland kanske lite för väl.



Älskar mina underbara vänner!  


Ny blir det ett nytt försök att somna i min stora binge ensam.

Inte det lättaste, men jag har ju alltid Missan och Casper   



Pöss & Godnatt!


///


  

Ovido - Quiz & Flashcards