Evil Angel

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ullen - 8 december 2010 07:37

Ja , jag är uppe med tuppen idag *thihihi*

har ju sovit hemma hos min underbara älskling inatt   

Men nu är jag hemma hos minna små katter igen eller ja "barnen" som killen så fint säger om dem   


Har precis gjort rent deras toa , nu ska jag bara skriva klart detta så skall dem få frukost.  Full fart är det på dem med .. hehe


får se lite vad som händer idag, jag har inte tid att leka med någon idag, inte som jag vet iaf. Skulle spelat monopol igår med Annso och hennes kille , men vart inte så. utan vi skulle höras av mera om det idag. Men jag ska städa lite här hemma idag för att klockan 14,00 kommer min boendestöd hit . Sen så ska jag väl i väg med killen. Och på söndag är jag upptagen helaste långaste dagen. För då ska jag och min "pappa" hämta min bror , så jag hoppas verkligen inte att bror skall göra annat, för då blir detta förstört...


nej frukost till barnen, och sedan städa sig svettig.. hehe


Puss på er !

//

  

Ovido - Quiz & Flashcards