Evil Angel

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ullen - 13 december 2010 16:14

Fan vad less jag blir på dig.

Och varför kan du inte fatta vad jag säger?

Jag och h*n kom inte överänns om att h*n skulle ta dem sakerna som betalning för skulden, dom är inte ens värda 3000 kr tillsammans.


Nehe, dagen har starta bra iaf. enda fram tills du hörde av dig din lilla jävla F***a


Vaknade tidigt tillsammans med min underbara älskling .

käkade frukost tillsammans, sen åkte han till jobbet.

Gick o la mig igen och somnade om tills kl. 9,00, ställde mig och diskade med desamma eftersom att min boendestödjare skulle komma 10,00. fivk också veta att han skall sluta, så kommer att få nån ny nu :( fan jag får ju nya handläggare hela tiden över allt !



Nehe , nu blir det lite nudlar till kvälls mat ... pallar inte laga någon nobellmiddag idag till mig själv :P


  

Ovido - Quiz & Flashcards