Evil Angel

Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

Nu har jag tröttnat på er

Av Ullen - 16 juli 2010 10:06

Detta är en sak till lilla Rosalie...


Ja visst , jag kanske har haft många chanser vad det gäller jobb o att gå ner i vikt. Men du hade du haft samma saker i ryggsäcken som jag själv har med mig, så kanske du hade hållt käften kvinna. Nu har jag tröttnat på dig också. Men jobbet har jag kvar. och bantingen går det bara utmärkt med.


Men om folk bara ska skriva negativa kommentarer till mig i min blogg, behöver dom fan inte skriva alls!

Ni som överhuvudtaget inte känner mig, och fan inte vet hur jag är som person , ni ska bara vara tysta tycker jag. Nej , ni lyckas inte att trycka ner mig i skiten igen, för nu mår jag som bäst. Men jag blir bara så jävla trött på er!


Nu ska jag göra mig klar för att strax träffa min dietist. Ledigt idag med från jobbet, eftersom att det kommer att ta en stund där uppe och man vet inte hur lång tid.


Sen till alla andra som kommenterat innan att jag är så fet och att min mage hänger, ja en sen då ? Vad ska NI göra åt saken. Innan ni öppnar era jävla käftar så kan ni kolla på er själva innan!


Men att hålla på som ni gör är rena rama IDIOTIN, att försöka nervärdera folk så att dom ska må allt sämre . Men vet ni vad ? Ta er där solen inte skiner . För att jag mår bra , och ni kommer INTE kunna lyckas att rycka ner mig igen!



/ Ullen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullen - 14 januari 2013 23:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4764991132" ...

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan... Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir ma...

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper...

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag.. Det mesta har flytit på som det borde göra.. Men går dagen var fan mej inte kul alls. Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort. Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag. Så det blev ...

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här .. O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..   Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "sys...

Ovido - Quiz & Flashcards