Evil Angel

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Ullen - 29 juli 2010 21:45

Ursäkta att jag säger detta, men en del människor är ju bara för mycket.

Och för mig är personena ifråga endast som en fjärt i rymden. Inte värda ett skit i mina ögon...


Skönt var det ju i alla fall att få det sagt till personen i fråga, jag nämner inte några namn, för dom är inte världa att nämnas med namn ens en gång..


Och nu för att tala om någonting heeeelt annat än idioter :P


*** ..vila i frid mammas kära morbror eller om det var farbror ..***


I går firade jag 2 månader tillsammans med min UNDERBARA sötnos, fick en blomma av han med :) Såååå otroligt gulligt av han :)

Sen har han sovit två nätter i rad hos mig denna vecka :D Tisdag och Onsdag...


Jag älskar dig bara mer och mera för varje dag som går   


Jobbet går det bara super bra på, trevligare arbetskamrater får man leta efter :P

Och vikten den går det som det ska med :D hihi går ju neråt i alla fall...


Nej nu ska jag sova för natten...

har som sagt var ett jobb att sköta i morgon mellan 7-16 ...


// Ullen



Ovido - Quiz & Flashcards