Evil Angel

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Ullen - 30 juli 2010 16:21

Varför har folk så svårt att fatta ?

Om jag ber om att få bli lämnad ifred, varför då inte bara gilla läget liksom och göra det ? Varför hoppa på folk som ni gör ?


Har ni inte någonting bättre för er än så?

Och tack J för att du lämnar ut MITT telefon nr till folk, skall kanske göra detsamma med ditt ?


Har nyss kommit hem från doktorn med.

Det gick bra där, dom kollade sänkan på mig, och tog lite diverse blodprover.

Men alla värden såg helt normalt ut sa dom :)


Undra om man skall ta sej ut till älsklingen ikväll !?

Vet inte om jag ska eller inte ska :D vi får se hur jag gör :P


Och just det ja... 

Jobbet  har jag kvar, och att gå ner i vikt funkar som det ska :P

Hur går det själv då ?


Ja det är ju skönt iaf. att ha ett bra liv igen.

:D


Nej nu tar jag paus...


// Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards