Evil Angel

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Ullen - 21 juli 2010 20:22

Man har varken tid eller ork just nu att sitta här o skriva blogg.


Fullt upp med att motionera, och sen är det ju faktiskt som så att jag har rätt mycket att göra nere på jobbet med :)


Trivs skit bra där ska jag ju be om att få tala om , jag vill tacka Madelene för den senaste kommentaren, jo jag ska och jag vill forsätta att kämpa! Jag ger mig inte , det stämmer att dom bara är avundsjuka, dom har ju inte något eget liv, så därför lägger dom sig mer än gärna i andras liv, i stället för att sköta sitt .


Sånt stör mig en del faktiskt ... men ja vad ska man säga.... ?


Nehe , om man ska avrunda här lite ... in på FB o spela spel, sen kasta sig i en dusch o efter det lägga sig att sova :P


NATTI "BLATTI" ;)


Kram Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards