Evil Angel

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Ullen - 25 maj 2011 08:50

Den här veckan har inte mer än börjat, endå är vi redan på Onsdag.

Dagarna går så snabbt, dom bara försvinner tycker jag.

Har funderat en hel del denna vecka , jag vill inte tänka på dig, men det går liksom inte att komma runt det. Jag vet själv inte grunderna till att det blev så här, jag vet bara att jag ställde dig en fråga, du vart typ sur, jag tog bort dig på Facebook, o då bad du mig dra åt helvete. Utan att jag ens fått förklara varför jag raderade dig som vän... 

Men men, det tåls att det blitt så här, för att det var ju inte jag som bad dig att fara åt fanders, utan tvärrt om. 

Får huvudvärk av alla dessa tankar och funderingar...

  

 Ja, nu fick jag iaf det skrivet.


Det är mycket att städa o så denna vecka med. På fredag kommer min älskade vän till mig från stockholm. Sen så ska vi väl ut på kvällen som jag vet just nu iaf. På lörsdag åker hon hem , men på kvällen ska det bli massa mys av hoppas jag med min älskling. 

Vet inte om jag far hem till honom eller om han kommer hem till mig efter det att han gjort det han ska göra  

På söndag blir det fullt hus här hemma . Eftersom att jag ska ha kalas då.

Ska bli kul, får se bara vilka som kommer av dem jag bjudit.

Ja , med andra ord som ni kan läsa så är det fullt upp denna vecka  .


Igår fyllde min älskade Guddotter 1 år med . Grattis till henne.

I morgon fyller min kusin M år

Och min polare Sonny fyller år i morrn med.

På fredag fyller jag år, och min katt så klart 

Lördag firar jag o älsklingen 1 år ihop.

Söndag skall ja ha kalaset, med massa fika och smörgås tårta ...


vet även att mina brorsöners mamma fyller år på söndag..  

Så jag är snäll och kastar inte Ett grattis till henne med, även fast hon hatar mig som pesten. haha  


Grattis i förskott på 27 års dagen T !!!!    


 

Ovido - Quiz & Flashcards