Evil Angel

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Ullen - 23 maj 2011 15:37

Har idag haft underbara J här på besök. :)

Och S med för den delen. Och S är fortfarande kvar här.

Kul när hon är här, men jag känner just nu att jag behöver att få skriva av mig lite.


"Men jag vill börja med att berätta en sak, jag står för att jag sagt att du inte klarar av att ta hand om varken dej själv eller det barn du redan har. Det har jag sagt ja, det vet jag. Sen så tycker jag att om du inte bryr dig om vad jag skriver, varför då ens ta upp det. Nej det finns en andledning att jag inte kommer till dig och säger detta , det är för att jag just nu inte vill se dig. Det var som sagt inte jag som bröt kontakten denna gången. det var du !"

Har i alla fall under den tiden vi var vänner... haft kul med dig,och jag har inte någonting emot dej personligen. 


Jaha ja, då är det bara 4 dagar kvar tills det smäller.

Vill även i detta inlägg passa på att säga grattis idag till Fredde som fyller 21 år :)


Även tacka dem som är minna vänner, som står kvar vid min sida oavsett vad !

Och ni som är minna sanna vänner, ni vet själva vilka ni är. så jag nämner er inte vid namn.


Nej nu ska jag passa på att se efter vad fryser har att erbjuda för nått... om där finns mat eller om jag får ett eko till svar .. hehe

Och snart går vovvarna hem för dagen , när dem gjort det så ska jag släpa fram min "festman" och ta ett varv med honom ! :)


ha en fortsatt trevlig dag !


 

Ovido - Quiz & Flashcards