Evil Angel

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Ullen - 18 maj 2011 10:50

Var ett tag sen jag skrev här. kände att jag kanske skulle göra det.

Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. jag har ett bra liv, jag är lycklig med min underbara pojkvänn, och jag har bra vänner. 

Jag är glad över att jag har rett ut ett o annat med min guddotters mamma, så att vi lan prata igen och även umngås med varandra.  


Skönt att även veta, vilka man faktiskt kan lita på , skönt att vara av med en som jag kännt länge att den inte kan hålla käften om någonting.


Vet ni vad ? Nästa lördag den 28 maj ... då har jag och min älskling vart tillsammans i 1 helt år!

Det ska vi fira med en god middag och en flaska vitt vin. *mej så lycklig*

( Underbart skönt att leva ihop med nån som inte tar in alkohol direkt på morgonen och fram tills det är dags att sova, eller som sitter vid datan 24/7, underbart med en partner som har ett jobb att komma till, en som inte super bort sitt liv! )


Nej , nu ska jag in i badet, sen ska jag gå ut med hundarna ...


I kväll ska jag, Sara,fredde och Amanda bila till "The Studio" i västerås , och få vara modeller för en dag. ska bli kul som fan   



Nehe... Hej då för idag!

   

Ovido - Quiz & Flashcards