Evil Angel

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ullen - 13 juni 2011 08:34

På Svenska: / A svéd:
Idag fyller två av minna vänner på facebook år. Den ena heter Kristina och är här från Eskilstuna , sverige.

Grattis på dig Kristina ! Och den andra han heter Boros och bor i Ungern

. Han är på något sätt släckt med mig, på min pappas sida, men jag vet inte riktigt hur. Men det kommer jag väl att få reda på så småning om !


A magyar: / På Ungerska

Ma a születésnapja két Minna barátait a Facebook évben. Egy név Krisztina és itt van a Eskilstuna, Svédország. Gratulálunk Önnek Christina!

És a második nevezte Boros és az élet Magyarországon. 

Ő valamilyen módon levelem, az én apai ágon, de én nem igazán tudom, hogyan. De én is kideríteni,ezért ha Fokozatosan!



På Svenska: / A svéd:

Som ni märker skriver jag på både svenska och på ungerska. Men jag kan inte Ungerska , jag använder mig av google translate. Det känns lite lättare.


A magyar: / På Ungerska

Mint látható, írok a svéd és magyar. De nem tudok magyarul, azt használja aGoogle Translate. Úgy érzi, egy kicsit könnyebb.


Ha en bra dag alla trevliga läsare !

Volna egy nagy napon minden szép olvasók!

Ovido - Quiz & Flashcards