Evil Angel

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ullen - 8 juni 2011 16:48

Jag vill med detta blogg inlägg böra med att jag har någonting viktig jag måste erkänna för er.

Jag har idag fått reda på en sak om mig själv, som jag inte viste om ens.

Att jag snackar skit om folk och hittar på massa saker hela tiden.


Bland annat skulle jag ha sagt att min FD. vännina skulle ha drogat ner sin son med sömnpiller. 

Vilket jag inte ens hade en blekaste aning om själv. Så jag är skit förvånad samtidigt som jag är jävlegt förbannad, hade jag träffat på dig kanske det inte hade vart så bra . Du bör hålla dig undan ett jävla bra tag. För jag är inte alls glad att se dig efter detta jävla påhopp. ( fast jag kan ju smått gissa vem/vilka som ligger bakom detta )


Så med detta inlägg vill jag säga till minna läsare och annat folk:


Passa er för att vara vänn med mig och sen inte vara det  längre . för jag KAN ju hitta på massa skitsnack som ovan nämnt... (inte för att jag skulle göra de då)


Ovido - Quiz & Flashcards