Evil Angel

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Ullen - 23 november 2010 20:33

Känns redan nu som att jag börjar komma i Julstämning, men jag vet inte ..

Lyssnat lite till Carolas jul låtar .. och bara myser.

Snön är här, nu har jag fått min vinter som jag ville ha redan i sommras.

haha men just nu vill jag ha tillbaka sommaren i stället   


hehe hitta lite kul smile gubbar här inne ju  


Nej nu skall jag nog sätta mig i soffan, slänga på en film och bara njuta ensam hemma i vintermörkret av att vara ensam. 


Fast jag saknar ju iof. min underbara älskling.


Skönt att veta att min älskade vän idag känner sig bättre till mods, att hon mår lite bättre, och även veta att hon är lite glad igen!

 


Och som allt ser ut just nu så blir det att fira jul med mamma,lillebror,storebror+sambo och barn och min låtsas pappa...*Njuter*


Nej hej på ett "par" timmar



  

Ovido - Quiz & Flashcards