Evil Angel

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Ullen - 2 november 2010 09:29

Ja , jag vet att det var ett tag sen jag skrev här .. :P

Men jag har haft så mycket annat för mig att göra , så jag har inte haft riktigt tid för det..


Nu idag så är jag hundvakt , kommer nog att vara det veckan ut .. :)

Det är ju både glada och lessna miner på det .... Voven saknar sin ägare .

Men det är kul att ha voven här! :)


Jag vet inte vad man ska skriva om just nu annars o så där .

Men jag mår väl bra , iaf. vad jag vet så mår jag bra ;)


Varit mycket med min underbara älskling som lysser upp mitt liv med sin närvaro :)

Och så har jag vart mycket med minna vänner , dom få jag har som man verkligen kan tillåta sig kallas för sinna vänner ...


Nej nu ska jag avsluta här .. har lite att plocka med här hemma idag...

Och på torsdag ska det stor städas ...


Och nu idag har jag och älsklingen vart tillsammans i 5 månader och 5 dagar för att vara lite mera exakt :) Jag är så lycklig med honom så det finns inte .


// Ullen

Ovido - Quiz & Flashcards