Evil Angel

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Glader

Av Ullen - 25 maj 2010 20:34

Kan ju lungt säga det e att jag e glad som fan .

På praktiken igår när jag hade pratat i mobilen med Mirre kom jag ut med ett stort smile på läpparna. Fick veta då att jag blitt gudmor, Det vart en liten flicka, och jag e så glad :)

Sen så räknar man ju ner lite också.

Nu är de ju bara 2 dagar kvar liksom, sen blir man tant ;)

hehe ... neh men skämt åt sido ...

haha mamma kommenterade mig idag på Fejjan btw, att jag räknar ju verkligen ner tills jag fyller år, sen är det bara att fortsätta räkna ner skrev hon, för det e ju bara hälften till 50 ;) Mitt svar vart ju det då att ja men jag har hälften kvar, men du har ju bara 2 år kvar tills du e där ... ;)

Vart på praktiken idag, tris skit bra där.

kan inte nämna tyvärr i bloggen vart jag har min praktik, för att jag vill inte att det ska komma ut. Inte så smart heller kanske :P inte om man siktar på ett jobb.

Men måste ju säga att alla andra som jobbar där är otroligt trevliga o snälla :D

Nehe nu ska ja gå o baka mig en tårta tror jag bestämt, ska ha den med mig ner till praktiken i morgon , o bjussa ... jag vet det e inte förrn på torsdag jag fyller , men i alla fall :)

Jaha, jag har blitt sams i alla fall innan påsk här med Jenny, sen så vart jag tyvärr osams med en annan tjej, men nu e vi vänner igen :D Glad att det löste sig igen :D


I går kväll kom min stora kärlek till mig :) så glad att jag träffat han , inte för att vi är tillsammans eller så , men i alla fall, vi har hållit på nu så här i 3 år ... snart dags att bestämma sig kanske för hur man ska ha det ..

*är i alla fall kär i han*


Ha det bäst alla !


// Ullen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullen - 14 januari 2013 23:31

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4764991132" ...

Av Ullen - 4 november 2012 22:08

Vad man än gör så värkar det som att allt endå blir fel i slut ändan... Om man går ut på krogen tillsammans så ska man inte lämna varandra, men när båda parterna inte vill på samma ställe, o den andra frivilligt går med 2 främande killar så blir ma...

Av Ullen - 20 september 2012 15:32

Usch. Fick lov att avbryta arbetsträningen idag, jag har huvudvärk o mår illa. Ligger soffan o ska vila mig lite. Hoppas att det släpper...

Av Ullen - 11 september 2012 21:14

Idag har det varit en ganska bra dag.. Det mesta har flytit på som det borde göra.. Men går dagen var fan mej inte kul alls. Började med att jag inte hittade mitt J*vla busskort. Och ju mer jag letade desstomer panik fick jag. Så det blev ...

Av Ullen - 1 september 2012 07:54

God Morgon får man kanske börja detta inlägg med .. hehe Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag skrev nått här .. O jag kände att jag behövde att få skriva lite ..   Allting rullar på för mig nu , och det är mycket tack vare min ÄLSKADE "sys...

Ovido - Quiz & Flashcards