Evil Angel

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Ullen - 26 maj 2010 20:42

Sitter här hemma o funderar över saker o ting, vet verkligen inte om jag finner nån större tröst till just mitt liv.

Sitter o gråter nu, saknaden efter farfar som gick bort i februari i år är stor, även efter farmor som gick bort för två år sedan.


Mått illa hela dagen, inte käkat någonting sen igår kväll heller. 

Försökte få i mig en macka i morse på praktiken , men den praktiskt taget tog emot, det vände :(

Blitt så känslig med... :( Gråter för småsaker , gråter inte för att jag saknar farmor o farfar, ag vet faktisk ärligt talat inte varför jag gråter...


Nej , jag ska ta o ringa Min fru... lilla mirre .. ta en promenad o prata med henne ...


Men just det ja...


Grattis Sonny o Marie på era dagar :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards