Evil Angel

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ullen - 7 februari 2011 00:08

... Jag saknar dig faktiskt ganska mycket, vi var goda vänner, hade kul tillsammans, och jag förstår att vi aldrig mera kommer att bli vänner igen , men varför lät du det gå ut över ditt barn ?

Jag kommer alltid att fortsätta att bry mig om henne oavsett vad du tycker, tänker eller vill .

Och jag har fortfarnde kvar bilderna på henne, vare sej du vill det eller inte. Jag önskar bara i bland att det inte blivit så här. Men jag måste ju kunna få ungås med vilka jag vill , utan att det jämnt och ständigt ska bli skit, där av kommer du och jag absolut inte ha mera kontakt. men som sagt, hon var och kommer alltid att vara min lilla ögonsten! Jag har vart med sen dag ett då du vart gravid med henne , och det var mej du frågade om jag ville bli hennes gudmor. 


att vara och bli gudmor innebär ett stort och väldigt mycket ansvar. Och jag är och var REDO att ta det om nått skulle hända dig. Jag har svurit in för gud och den lilla församlingen som var på hennes dop, att jag skulle göra det!


Ajja , sitter och kollar på bilder, och minns tillbaka till den gamla goda tiden , då allt var på top . Innan detta skit hände.



JAG SAKNAR DIG !!!


du vet vem du är som jag skriver om. Jag är inte den som är den och lägger upp några namn .Och jag håller det jag lovade. jag lägger inte upp några bilder på din dotter !

Hon betyder endå en jävla massa vill jag lova, fast vi är ovänner ! 



///


  

Ovido - Quiz & Flashcards