Evil Angel

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Ullen - 23 november 2011 12:07

idag är det 3 dagar kvar tills min storebror fyller 31 år.

och det är inte heller många dagar kvar tlls den 28:de , då har jag och killen varit tillsammans i 1 år och 6 månader   

Allting är verkligen bra mellan han och mig. Våran kärlek stärks, och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.

Ibland undrar jag, om det egntligen finns någon som vet vad ÄKTA kärlek är.

Jag tror inte det, för att jag tror att det är påhittat.. Många tycker sig att äkta kärlek är att gifta sig och bild familj.

Men jag tror inte ett dugg på det.  Därför ställer jag en fråga till er som läser min blogg.


Vad är äkta kärlek för dig?


svara med ett logg nlägg , jag kommer att tillåta alla kommentarer, så jag inte behöver godkänna dem.

Skall bli spännande och se vad ni har för svar på detta! För ärligt talat vet jag inte själv vad äkta kärlek är!?


Det enda jag vet är att jag ÄLSKAR min kille , och att jag verkligen vill leva mitt liv med honom ! 


Jaha , nog pratat om detta ! 


I går kväll började jag att "advents städa" här hemma. satte upp belysning på ballkongen och i fönstrena.

Idag har jag damsugit, moppat golvet och ska strax byta gardiner !!


ha en bra dag! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards