Evil Angel

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Ullen - 2 augusti 2010 12:23

Jag kommer inte svara , och inte att höra av mig heller ..

ditt nr finns på eniro , så vad skulle det då göra om jag la upp kommentaren ???


Ja visst jag fick ditt nr i telefonen, men jag kommer inte att höra av mig.

Vill inte ha kontakt med dig så är det bara !


Acceptera läget liksom!!!


Nej nu skiter jag i detta för idag!


// Ullen

Av Ullen - 2 augusti 2010 12:04

fråga mig innan om det handlar om er i stället för att dra förhastade slutsatser.


Jaha, då sitter man här hemma , men jag är endast hemma idag, magvärk och yr i skallen :(


Och ett svar till kommentaren från R.M (IA): Varför skulle jag ringa dig för ? Du och jag har inte någonting mera att säga varandra, kommer aldrig att ha det heller, och vad jag tycker så har vi inte haft det heller!!!!!Skulle kanske lagt upp kommentaren så att ALLA får ditt nr haha .. men jag är inte sån... sparade varken ditt nr eller inlägget! Dra åt helvete med dig!


Nej, nu ska jag ta mig upp  ur sängen, gå ut i köket och se om jag hittar nått att äta, nått flytande så att man får behålla de...


Ovido - Quiz & Flashcards